Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är det värsta som har hänt din iPod ?

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-13 22:52

Berätta nu vad som har varit det värsta som har hänt din iPod video !
Själv så har jag tagit hand om den som ett spädbarn men en gång tappade jag den från ca 5 centimeters höjd men det var ingen fara

Du har säkert sett den här tråden, men jag länkar till den ändå. En tråd för alla iPods: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50737&highlight=Vad+%E4r+det+v%E4rsta+som+har+h%E4nt+din+iPod

MVH Simon K

  • Medlem
  • 2006-01-14 00:05
Ursprungligen av simonklinga:

Du har säkert sett den här tråden, men jag länkar till den ändå. En tråd för alla iPods: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50737&highlight=Vad+%E4r+det+v%E4rsta+som+har+h%E4nt+din+iPod

MVH Simon K

Oj, måste ha missat den. Sorry !

Kopplat in den i min PC, efter att ha synkat den med min iBook, då börjar den be mig att göra slut på dess lidande genom att radera dess minne...;)

Ursprungligen av simonklinga:

Du har säkert sett den här tråden, men jag länkar till den ändå. En tråd för alla iPods: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50737&highlight=Vad+%E4r+det+v%E4rsta+som+har+h%E4nt+din+iPod

MVH Simon K

Någon som testat länken ovan på senaste tiden?

4g 40gb ipod
tappat den flera gånger (oftast från ca 1 meters höjd)

kraschat med cykeln och den har åkt i marken en gång

den höll i en 2-3 år ungefär

dog nyss och nu verkar hårddisken ha dött för sista gången då mina reparationsförsök inte fungerar längre, antagligen efter att jag tappat den 2 gånger i rad på golvet, föreläsningssalarna vid stockholms universitet är väldigt dåliga, de vill inte att man ska kunna lägga saker på borden....

Jag har en (product)-Nano som gått i golvet från nån meters höjd, jag har sovit på den ett par gånger(O:-)), etc. Den mår bättre än någonsin.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-14 11:31

Du sökte inte va, eftersom den andra tråden har exakt samma namn?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-14 13:44

Det värsta var när min fru fick tag på den......fick den av tomten ju......ett jäkla liv......

Ursprungligen av rogge-h:

Det värsta var när min fru fick tag på den......fick den av tomten ju......ett jäkla liv......

Din fru?
Låt mig gissa, hon tyckte inte om den alls
Kanske lika mycket mina föräldrar tycker om att jag byter mobiltelefon varannan månad :P:(

Ja skulle slänga min iPod i sängen på mitt duntäcke och tänkte slänga den så nära min mobil som möjligt då ja råkade träffa mobilen Vart orolig sprang fram o kollade att den funkade, vilket den gjorde så allt var lugnt:P

Det värsta den varit med om måste varit när jag tvingade den att spela en hel samlingsbox med Dubliners i ett sträck. Stackarn.

Har, ett flertalet, tillfällen skickat den i golvet! inte med mening.. men man blir lika rädd varje gång! haha

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-17 17:03

Jag råkade radera biblioteket. Skadade visserligen inte ipod:en men lite störigt endå.
MVH

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-09-17 18:00

Skojar ni eller? Har ni era på en dunkude eller?

Jag har haft min Nano 1g i asfalten från höfthöjd oräkneliga gånger, råkat svinga den i kabeln så den flugit iväg två meter, mot gräs dock, duschat och sovit med den, samt tappat bort den i en månad en gång.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-17 21:08
Ursprungligen av lobStar:

Skojar ni eller? Har ni era på en dunkude eller?

Jag har haft min Nano 1g i asfalten från höfthöjd oräkneliga gånger, råkat svinga den i kabeln så den flugit iväg två meter, mot gräs dock, duschat och sovit med den, samt tappat bort den i en månad en gång.

Det är iofs en stor skillnad på nano och video. En nano kan man leva rövare med till skillnad från videon. (Vad är det som är skadligt med att sova med den?)
MVH

körde en av mina ipodar i tvättmaskinen i somras, stendöd..

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2007-09-19 19:35

Tappade den härrom dagen på jobbet rätt ner i marken. Lyckligtvis så var underlaget mjukt och fallet hejdades lite av sladdarna så allt gick bra

lobstar e väl som jag då haha,
dansade cripwalk framför mina polare när tåget skulle komma ipoden flög ur fickan rakt ner i den blöta plattformen ^^ men den e najz lite repor bara

Råkade slämma bildörren på min ett par ggr nu fungerar den inte alls, men det konstiga är att den liksom lyser till när man kopplar in den i datorn precis som att den laddas men eftersom skärmen är paj kan jag inte se om den gör det..Jävligt jobbigt eftersom jag råkade ut för en hdkrasch och blev av med hela mitt bibliotek för ett tag sedan..:'(

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-27 22:03

Att den har fått mig som ägare...

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-28 06:59

Pink!!

1
Bevaka tråden