Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

... Detta börjar bli irreterande

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skaffade iPod updater och återstälde iPoden. Och då försvann allting... Som jag ville...
Men nu när jag kopplar in den så står det bara "do not disconnect" i evigheter... det försvinner aldrig!

Nån som vet vad jag sk göra? Jag börjar bli väldigt irriterad...

  • Medlem
  • 2006-01-13 23:02

Kör du pc eller mac? Min står också så, så länge som jag har den ansluten till datorn.. Inte förrän jag monterar av den i xp så försvinner texten.. det ska ju vara så antar jag? om du kan föra över låtar till den så är säkert inget fel?

Min har varit så sen den dagen då jag pluggade in den för första gången. Så länge det inte finns en lite konstig snurrande stjärnliknande pryl uppe i vänstra hörnet är det OK att koppla loss, men jag rekomenderar att du använder "Mata ut" eller "säker borttagning av maskinvara."

  • Oregistrerad
  • 2006-01-14 00:08

Sakert att du inte har automatisk uppdatering avstangd? Da kopplas den inte ifran automatiskt sa vitt jag vet.

Jag ber om ursäkt.
Jag visste inte att iPoden kunde bete sig så här. Det visade sig a den varit "trasig" förut=P

Tack för all hjälp.
Mike=)

1
Bevaka tråden