Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipoden uppdaterar när jag sätter i den

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

min ipod 60gb med färkskärm (alltså photo eller?) uppdateras alltid när jag kopplar den till datorn. det tar ett bra tag för den att göra det och jag fattar fan inte hur man blir av med det. jag har kollat på intställningar i itunes och under fliken "ipod" där är "hantera spår och spellistor manuellt" ikryssat. jag antar att det kanske har nåt att göra med mapparna med bilder som jag har kryssat i men jag fattar bara inte hur jag ska slippa att den uppdaterar ipoden varje gång jag sätter i den.:confused:

ingen som kan hjälpa mig ? alltså när jag kopplar ipoden till datorn så öppnas itunes och den uppdaterar den me filer och sådant (antar jag). men jag blir bara inte av med det.. hur ska jag göra? nån borde la fatta ?

De fyra kryssalternativen där nere då?
Där borde en heta "uppdatera spellistor automatiskt"?

Du har 2 typer av att uppdatera manuellt.
översta knappen står, uppdatera spellistor automatiskt direkt under manuellt från valda mappar och sen har du en ruta. men längst ner står det uppdatera manuellt. det är den du ska välja då kommer inte din ipod updateras automatiskt

1
Bevaka tråden