Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Startas ej på en gång.

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-19 18:41

Hej! Jag har märkt att min spelare inte sätts igång på en gång, efter den legat avstäng i kanske 1-2 dagar. För att få på den måste man trycka Menu knappen.. Är det någon annan som varit med om det här?

det kallas deep sleep och är helt normalt.

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-19 18:45

Okej då vet jag.. Vad ska det vara bra för då?

Spara batteri...

kallas även dehabriation

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-19 18:58

Men om den är avstängd, tar den väl inget batteri? så varför skulle det ta mindre med dehabriation?:P

nej men har du ipoden igång utan att stänga av den och utan att röra den går den först in i vilo läge sen går den in i gjup vila, då den inte stänger av sig själv, sen om du var mitt i en låpt så ska han komma tilbaka på samma ställe osv

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-19 19:14

Okej.. Då vet jag:) jag trodde nästan att det var fel på min Nano:P

Nej då, det är inget fel.
När den har gått i den djupare vilan kommer apple-loggan upp på skärmen när du startar right?
Så är det för mig iaf.

Min nano är helt tvärtom. Det räcker men att jag "stänger av hold" så startas spelaren på en gång, inte ens Apple-ikonen dyker upp. Har dock inte lagt märke till vad som händer efter att den har legat avstängd ett tag, men jag tror att det är samma sak då.

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-20 19:23

Ja apple loggan kommer upp:)

Ursprungligen av Trino:

Ja apple loggan kommer upp:)

Qué??

• Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-21 00:14

citerade Marcus F. Han frågade om apple loggan kommer upp.. Och jag svarade ja

Den förblir dock aldrig helt avstängd då den förser klocka osv med batteri.

Okej. För min nano tar det ungefär ett dygn för att hamna i "djupsömn", min nano måste gilla R.E.M.

1
Bevaka tråden