Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En tredjedel av mina music videos funkar ej

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har konventerat alla mina musikvideos med videora, 2/3 komk in i min iPod mapp i itunes medan 1/3 kom ej in. vet någon vad felet är och vad jag behöver göra? nån i ett annat forum sa att jag kanske måste konventera dessa videos i sämre upplösning men sa inte hur jag skulle göra det. jag provade att konventera en av dem videos som ej funkar med sämre upplösning och sedan lägga in den i min Ipod men det funkar fortfarande ej...
säg till om jag ska skriva in mer information om vilka videos det är och vad deras egenskaper är och etc etc...

Ps. Jag använder windows xp och har svart 30gig 5G iPod

kom igen ån måste veta vad det är för fel ska inte de här vara sveriges största ipod sida?

  • Medlem
  • 2005-12-03 22:24

Kommer videona in i Itunes, eller ser du dem inte ens i biblioteket? Kommer de inte in i itunes så hjar de troligen för långt namn, kommer de in i itunes men inte i biblioteket så kan du testa att sänka bitraten på filen, detta gör du genom setup-menyn om du använder videora

Ursprungligen av cwolf:

Kommer videona in i Itunes, eller ser du dem inte ens i biblioteket? Kommer de inte in i itunes så hjar de troligen för långt namn, kommer de in i itunes men inte i biblioteket så kan du testa att sänka bitraten på filen, detta gör du genom setup-menyn om du använder videora

fan va skönt de fixade sig trodde aldrig att det skulle vara namnet som förstörde allt ska prova att förkorta alla mina videos skriver ett inlägg senare som säger hur det gick tack igen för hjälpen!!!

Edit: alla videos funkar perfekt nu det var namnet som knasade till allt, utom en och den så ändrade jag formatat från .h264 till .mp4 och den funkar perfekt nu tack cwolf ännu en gång

asså kan någon hjälpa mig?
har äntligeen fått ipod video men när ja ska ta in filmer så funkar det ej:'(
har försökt att konventera dessa men ljudet försvinnner någon som vet vad felet e?

1
Bevaka tråden