Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funkar i itunes men går inte att få inte in i ipoden

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-01-20 16:16

jag är relativt ny på forumet så jag vet inte om denna fråga redan är besvarad.
Jag har några filmfiler jag vill spela upp på min ipod, så jag har lagt till dom i iTunes. Sedan när jag Uppdaterar ipoden så står det att filerna inte kunde läggas till. Vad är det som är fel? har haft funderingar över att det kanske är fel format, men eftersom det går att spela i iTunes så...

tja...jag har EXAKT samma problem. Har några filmer i filformat .mp4.....vissa fungerar och vissa fungerar inte att dra in i ipoden. Alla går att lägga till i itunes och att titta på dät. Ingen logik i detta. Någon som har svar?

uppdatera till itunes 6.0.2 sen högerklickar ni på filmen i itunes och väljer convertera till ipod format sen funkar det

  • Oregistrerad
  • 2006-01-22 13:51
Ursprungligen av Darkis:

uppdatera till itunes 6.0.2 sen högerklickar ni på filmen i itunes och väljer convertera till ipod format sen funkar det

Jag har gjort som du sa, men får samma problem som lilla_b. Nu går det att spela upp i ipoden men jag får inget ljud. vad är det som är fel?

  • Medlem
  • 2006-01-22 14:44
Ursprungligen av Wolf:

Jag har gjort som du sa, men får samma problem som lilla_b. Nu går det att spela upp i ipoden men jag får inget ljud. vad är det som är fel?

Så är det. Mpeg bli utan ljud, men tex mov fungerar bra att konvertera direkt i itunes.

Ladda hem videora ipod converter, så kommer det att fungera finfint.

men när ja konventerar så funkar dom att komma in i ipoden men dte blir inge ljud:'(!!!!

1
Bevaka tråden