Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

laddning

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

kan jag låta min ipod nano sitta i datorn och ladda hela natten även om den blir färdigladdad på några timmar, utan att batteriet tar någon skada?

Jopp, det är inga problem. Se till så att den är avstängs bara

Ursprungligen av ekko90:

Jopp, det är inga problem. Se till så att den är avstängs bara

Varför måste den vara avstängd?

Ursprungligen av Pantern:

Varför måste den vara avstängd?

Det bara känns som att det är bättre. Det lär i alla fall inte skada

• Medlem
  • 2006-01-22 18:02

Kan iPoden ens vara avstängd när man laddar den? min bara startar så fort den kopplas in i datorn och så poppar det h******s iTunes upp även om jag bara vill ladda

Ursprungligen av Rapid:

Kan iPoden ens vara avstängd när man laddar den? min bara startar så fort den kopplas in i datorn och så poppar det h******s iTunes upp även om jag bara vill ladda

Det tror jag inte, men du kan iaf ställa in så att inte iTunes kommer upp

Bra ! Tack

• Medlem
  • 2006-01-22 21:46

Jag tycket att iTunes borde fråga varje gång man kopplar in iPoden om man vill att det ska starta för ibland vill man ju ladda upp låtar och så... kanske kommer en vacker dag

Jag stör mig enormt mycket på det ibland!
för att ibland vill man bara ladda och inte få upp itunes och ibland vill man kladda och lägga in låtar.
Tycker som Rapid att itunes kulle fråga innan!

Ursprungligen av Ipod_Tim:

Jag stör mig enormt mycket på det ibland!
för att ibland vill man bara ladda och inte få upp itunes och ibland vill man kladda och lägga in låtar.
Tycker som Rapid att itunes kulle fråga innan!

Personligen har jag inga problem med att starta iTunes efter att jag har kopplat in podden:p Ställ iTunes på att inte startas när du kopplar in podden och sen startar du iTunes manuellt. Jag lovar, det är inte mycket jobbigare än om det skulle komma upp en ruta som frågar om man vill starta Tunes

1
Bevaka tråden