Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Använda nano under laddning?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-22 17:49

När jag laddar min nano syns "parkering förbjuden"-symbolen hela tiden, ska det vara så? Jag vill ju kunna leka runt i menyerna även när den är på laddning...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-22 18:17
Ursprungligen av David Molarin:

När jag laddar min nano syns "parkering förbjuden"-symbolen hela tiden, ska det vara så? Jag vill ju kunna leka runt i menyerna även när den är på laddning...

Kör du Windows eller något Mac OS? Om du kör Windows kan du väl trycka på den "lilla gröna pilen ovanför ett PCMCIA kort" symbolen i nedre högra hörnet och på det sättet frigöra din Nano men ändå ha kvar kontakten i datorn?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-22 20:43

Kör OS X. Det funkade att ejecta nanon i iTunes...

Ursprungligen av ridax:

Kör du Windows eller något Mac OS? Om du kör Windows kan du väl trycka på den "lilla gröna pilen ovanför ett PCMCIA kort" symbolen i nedre högra hörnet och på det sättet frigöra din Nano men ändå ha kvar kontakten i datorn?

Laddar den fortfarande ipodden om man använder sig av "säker bortkoppling" (eller vad den nu heter) i windows och man låter kabeln sitta kvar?

  • Medlem
  • 2006-01-24 08:55

Jag säger bara köp laddaren... Då slipper man allt det där och den laddar och du kan använda den medans den laddar, då den tar kraften direkt från strömuttaget.

Ursprungligen av Jpuke:

Jag säger bara köp laddaren... Då slipper man allt det där och den laddar och du kan använda den medans den laddar, då den tar kraften direkt från strömuttaget.

Hmm, tack för info men det svara ändå inte min fråga: Laddar den fortfarande ipodden om man använder sig av "säker bortkoppling" (eller vad den nu heter) i windows och man låter kabeln sitta kvar?

  • Medlem
  • 2006-01-25 16:23
Ursprungligen av Obelix:

Laddar den fortfarande ipodden om man använder sig av "säker bortkoppling" (eller vad den nu heter) i windows och man låter kabeln sitta kvar?

Ja, titta på batteriikonen uppe i högra hörnet så ser du att den rör sig.

1
Bevaka tråden