Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tappad iPod...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kom hem från skolan och skulle plocka ut mina sennheiser hörlurar när iPoden hängde med på nåt konstigt vänster... Den flög genom luften som i slow-motion och när den slog i golvet och delade på sig. Då var inte tårarna långt borta men när jag plockade upp den så tänkte jag hmmm. det ser inte så dumt ut ändå, det hände inget när jag tryckte på knapparna men när jag kopplade in den i vägguttaget så funkade den... Vilken glädje men den visade bilden på hänglåset fast inte hold var på. Sladden som binder ihop baksidan med framsidan har lossnat märkte jag... Är det någon av er som är tillräckligt teknisk eller ska jag skicka in den till iPod... Garantin gick ut i slutet på december

hade nog inte hjälpt om du hade haft garanti, ja du kolla med ett reprations center o se om de är snälla

  • Medlem
  • 2006-01-25 16:08

Fyfan va trisst, fick du ihop den igen? Gå till nån apple-butik och se vad dom säger, om det går att laga eller så.
Hoppas det löser sig för vet inte själv hur jag skulle klara mig utan iPod.

OT: ser att du är från Floda alltid trevligt, är det Simon?

/Måns

Ursprungligen av Muppo:

Fyfan va trisst, fick du ihop den igen? Gå till nån apple-butik och se vad dom säger, om det går att laga eller så.
Hoppas det löser sig för vet inte själv hur jag skulle klara mig utan iPod.

OT: ser att du är från Floda alltid trevligt, är det Simon?

/Måns

Japp du har så rätt om båda sakerna

1
Bevaka tråden