Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rippa album med inbyggd spelare

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det så att jag ska rippa ett album (Alicia Keys - The Diary of Alicia Keys) och den skivan har en inbyggd spelare som man måste installera för att kunna lyssna på datan, min fråga är då finns det något sätt att kringå spelare och rippa skivan? det går nämligen inte att göra det i iTunes. Tacksam för svar och andra förslag

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-01-26 17:01

Ajaj, kopieringsskydd (j-kla otyg om du frågar mig)... Först och främst - avinstallera spelaren! Testa sedan att starta iTunes efter att du har satt i skivan i datorn. Jag har för mig att det ska gå att få iTunes att känna av även kopieringsskyddade skivor...

Tyvärr så fungerade det inte =( så j-vla jobbigt vill ju ha alla mina cds på datorn så att jag slipper fumla med alla cd skivor!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-01-27 08:11

Jag har tidigare använt dBPowerAmp för skivor som krånglat, det har fungerat bra. Det är dock inte gratis längre, fast testperioden borde räcka för att kolla om det fungerar. Det kanske t.o.m. går att hitta en äldre version ute på nätet nånstans.

1
Bevaka tråden