Hej.
Jag har försökt ladda in filmer och det går, men sen om jag som då tex. har laddat in Viva La Bam i min iPod, så lägger dom sig liksom fil för fil?
Så om jag ska ladda in en hel dvd så måste jag alltså föra över FIL FÖR FIL, och alla bara lägger sig huller om buller i iPoden.
För i själva iPoden så finns det ju en mapp som heter "Filmer" och där lägger sig alla filer jag för över. Och om jag då ska lägga in en hel Musik-dvd så lägger sig filerna unigefär så här;
VTS_01_3 och sen nästa. och tänk om man då ska lägga in 20 sånna filer, och alla bara lägger sig huller om buller, det blir ju lite krångligt. För då vet man ju inte vilken fil som är vilken? Så min fråga är då;
Vet någon om man kan göra mappar som lägger sig i iPoden som då tex. "HIM" och den lägger sig i iPoden och sen kan man föra in filerna i iPoden så dom lägger sig just i den mappen?
För det blir ju inte bra om alla filer lägger sig bara huller om buller som alla filer har gjort i min iPod, för jag vet ju nästan inte tillslut vilken som är vilken?
Tacksam för svar.
MVH My.