Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omvandlar låtar till iTunes.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För att kunna ladda över låtar i iPoden måste ju låtarna vara i iPod format.
Hur gör man för att omvandla en fil som är i Media Player format till iTunes format?

Tacksam för svar
// My

Låtarna ska väl ändå vara i MP3-format och inte i iPod-format för det existerar nog inte vad jag vet.

Ursprungligen av Perrki:

Låtarna ska väl ändå vara i MP3-format och inte i iPod-format för det existerar nog inte vad jag vet.

Ja, men det var ju det jag menade. jag kanske verkar dum men jag är ganska ny i detta.

För mig går det att bara dra WMA-filen till itunes. När man släpper den där så frågar itunes om man vill konvertera till AAC-format. Sedan är det klart.

Ursprungligen av Perrki:

För mig går det att bara dra WMA-filen till itunes. När man släpper den där så frågar itunes om man vill konvertera till AAC-format. Sedan är det klart.

Okej, men det är inte redigt så jag menar. Jag menar att om ngn skickar en låt till mig och den spelas i Media Player så kan jag ibland inte spela dom i iTunes sen, och då om jag inte får in dom i iTunes kan jag ju inte lägga in dom i iPoden. Så vet du om det finns ngt program som man kan förvandla dom till MP3-format? För annars får jag inte in låtarna.

Ursprungligen av Perrki:

För mig går det att bara dra WMA-filen till itunes. När man släpper den där så frågar itunes om man vill konvertera till AAC-format. Sedan är det klart.

Tack Nu funkade det!

det var så lite så.;)

Vad är låtarna i för format för närvarande då?

1
Bevaka tråden