Jag har en iPod med färgskärm 20gig... och jag har (enligt mig) ett stort problem.
Har sökt på det men har inte tålamod att gå igeonom en massa trådar...
Jag googlar på albumart som jag vill ha, och lägger till dom i låtarna, vilket ser bra ut i iTunes, men sen när jag synkar över låtarna till iPoden så blandas bilderna ihop.
Värst album är soundtracket till Wallace & Gromit-filmen (ja, jag vet att det är lite löjligt ) där jag kan hitta covern till Kill Bill-soundracket till de tre första låtarna, och sen kanske några är från nåt Norah Jones-album... ja ni fattar...
Det här har hänt förut, då jag har konvertarat låtar till en mindre storlek, och det har löst sig genom att formatera om iPoden, men efter att ha hört att vid varje formatering minskar minnet i iPoden lite (sen så är det inte så roligt att man ska föra över dryga 3000 låtar till iPoden igen... )
Men nu har jag slutat med det, men iPoden har börjat att blanda ihop omslagen och det är långt ifrån acceptabelt tycker jag... särskilt på låtar köpta i iTunes music store. Så nu undrar jag om någon anna har det här problemet, och har en lösning på det?