Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tänkte bara höra hur mycket dublettspår ni har. Vill få mig en uppfattning om jag har väldigt mycket eller så. Själv har jag: 208 spår, 17,1 timmar, 1,12GB. Ska tilläggas att alla spår ligger i album.
Tror jag har en 100 låtar... jobbigt när man har flera album med samma låtar, man borde kunna ha flera id3 taggar för varje låt!
Fan de hade varit riktigt grymt med flera id3-taggar. Har inte mindre än 6 st 2 Minutes to Midnight - Iron Maiden. Hade nog försvunnit väldigt många dubletter då.
jag har ett problem, jag har kört diverse guider utan framgång då jag i sista steget alltid stöter på samma problem. om jag byter filformat till .m4b(mellenslag) går det inte att lägga till i iTunes!!! snälla hjälp
Tänkte bara höra hur mycket dublettspår ni har. Vill få mig en uppfattning om jag har väldigt mycket eller så. Själv har jag: 208 spår, 17,1 timmar, 1,12GB. Ska tilläggas att alla spår ligger i album.
/Hugo
hur kollar man om man har dubletter på ipoden, finns det nått program eller kan man göra det i itunes?
Kollade och hade 3 dubletter
av mina 1516 låtar.
The Number Of The Beast-Iron Maiden
Despre Tine - O-Zone
och Rock DJ - Robbie Williams
Hade först rippat dessa från mina skivor, och sedan laddat ner dem från
nätet av någon dum anledning.
/Hugo
Haha jag har ca 12000låtar och 2323 dubbletlåtar på de =D 6:12:25:08 hahah över 6dygn i dubbletter de tar 9,96gb =D=D=D lol...=P Fast de var värre förut då hade jag 22000låtar och mer än 3000dubbletter, har rensat lite nu =P
Alltså på datorn, i iTunes. På min iPod så har jag kanske 1 eller max 2 måste uttnyttja utrymmet tillfullo...
Själv har jag noll.
Men jag har upptäkt ett fel som kan vara en bugg i Itunes. När jag drag & droppar samt importerar från mapp så skapas det dubletter på vissa låtar. Sist när jag återskapade mitt bibliotek så fick jag 7000 dubletter. Rackarns jobbigt att ta bort dom manuellt.
En underbar (ny) finess som borde finnas i Itunes dubletthanterare är en automatisk markering av identiska dubletter.