Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Då när jag använde mig av Winamp så fanns ett plugin som såg till att det kom upp en
"balloon" ovanför den tray ikonen för Winamp vid låtbyte.
Så frågan är då, finns funktionen med hjälp av nåt plugin för iTunes?
Det kommer ju upp en "balloon" med låt infor om man håller muspekaren över trayikonen.
Men går det att ordna per automatik?
tror inte det går tyvärr.. men är det inte lite onödigt ändå?
Nja.. onödigt.. När man har ca 40gb musik så blir det jobbigt att känna igen precis allt.
När man har spelaren på "random" så är de ju kul att se vad det blir för låt.
Har också tittat efter det, men tyvärr inte hittat nåt. Dock kan man i Firefox installera tillägget FoxyTunes som gör att man får en knapprad för att styra den mediespelare man använder.
Har också tittat efter det, men tyvärr inte hittat nåt. Dock kan man i Firefox installera tillägget FoxyTunes som gör att man får en knapprad för att styra den mediespelare man använder.
Tack för tipset. Firefox används flitigt här, så det var helt ok för mig att bara tanka hem det.
Det fanns en möjlighet att se vilket spår som spelas i "statusbar". Helt klart bra!
Man har ju ofta ett webbfönster uppe när man sitter vid burken.. konstigt nog...
Lite sent ute kanske men jag ramlade över ett plugin när jag letade skins till Itunes. Det fungerade perfekt direkt och efter lite pillade i Photoshop så var popupbilden riktigt snygg.