Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hela min spelista med låtar raderades.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle koppla in min ipod på mac datorn hemma.
Satt o lyssnade på musiken på spellistan. Sedan skulle jag byta låt. Då kunde jag inte spela upp den låten. Sedan prövade jag med andra låtar o ingen fungerade. Då hade nästan alla låtar på spelistan raderats. Samma hände för min kompis när han kopplade i sin ipod i samma dator.
Däremot så raderades ingenting av det som jag hade på min hårddisk.
Någon som vet vad problemet kan vara?
Tack på förhand/ Henning

att du har valt / din dator har valt att synka din ipod mot din spellista i datorn.. och att spellistan i datonr råkar vara TOM, vilket leder till att ipoden blir lika tom som din spel lista!
tråkigt.. men men, man lär av misstagen
Att fela är mänskligt

Ja jag vet att den funktionen finns, men den har inte varit itryckt. När man använder den uppdateringsfunktionen så försvinner namnet på låtarna. Men det gjorde det inte den här gången. Alla namnen på låtarna ligger kvar, men de går inte att spela upp. det blir som när man tagit bort en låt från itunes. Det blir ett utropstecken framför. Förstår du hur jag menar?

detta problemet uppkommer lite ibland och jag tror inte att det beror på datorn. jag är rädd att det enda du kan göra är att resetta ipoden och försöka backa upp så mycket som möjligt.
hoppas det löser sig!

1
Bevaka tråden