Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tror min Ipod är sönder!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min ipod har laddats under natten och nu när jag vaknade för att lyssna på min ipod genom itunes så såg jag att den inte fanns med i itunes. Jag kollade om den var kopplad till datorn och allt såg bra ut då beslöt jag mig för att lyssna som vanligt och inte genom datorn. Men när jag kopplade ur min ipod så såg jag att det fortfarande står koppla inte ifrån med den stora stop ikonen. Jag väntar ett par minuter och det står fortfarande så och det går inte att koppla ipoden till datorn. Sedan såg jag att ipoden låter konstigt och lägger den emot mitt öre och hör hur det låter som att processorn har hakat upp sig låter som ipoden "skriker"...

Vet någon vad jag ska göra?

testa att "starta om" den. du vet meny och mitten knappen, hade samma problem jag, när den alddade i datorn över natten!

//Mvh Patrik

^tack så mcyket den funkar nu va rädd att jag va tvungen att skicka in till till apple, hade förlorat alla min musik och alla mina videos tack igen flr hjälpen!

iinga problem

1
Bevaka tråden