Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 ipod samma fel. kass disk

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-02 23:56

Nä detta e inge kul. Disken låter som en skördetröska. När jag synkar ipod mot itunes så får jag meddelandet, fördröjd skrivning typ och sedan står det bara koppla inte loss i rutan.

Jag får kolla loss manuellt men sedan låter disken som om den är helt kass. Har provat att reseta den men det hjälper inte.

Hade ett par filmer (xxx) på och sedan en talbok om gjord från mp3 till format så att man kunde återvända till samma ställe i boken om man lyssnat på musik imellan.

Detta kan väl ändå inte vara det som ställer till det? Det låter helt klart som ett hårdvarufel dvs det är ju disken som brötar.

Men samma fel 2ggr på en HELT ny 60G ipod. Har inte lyckats lyssna en hel låt på någon av dem ännu.

Ja när 1:a konstaterades vara kass skickades den in till apple som oxå såg till jag att fick en helt ny. Men sedan när jag kopplad in den fick jag samma fel.

Den är köpt via apple store. Måste man skicka in den eller kan man få en ny i en mac butik.

Någon som har råkat ur för samma sak som mig?

LÅTER SOM DE HAR JÄVLATS MED DIG OCH skickat tillbaks samma som du skickade in.....

Nej...mac-affärer är inte samma butikskedja som apple-store...sorry

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-03 00:30
Ursprungligen av hampuss:

LÅTER SOM DE HAR JÄVLATS MED DIG OCH skickat tillbaks samma som du skickade in.....

Nej...mac-affärer är inte samma butikskedja som apple-store...sorry

Ne jag har allt fått en ny. Men samma fel. Urk o fy. Det kan hända den bästa. Bara man sköter sin service snygg å prydligt. Men lite bitter blir man allt.

Finns det ingen annanstans där man kan få den utbytt meddetsamma i sverige?

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-17 21:11

Ny Ipod har kommit. Denna fungerar som tänkt.

  • Medlem
  • 2006-02-27 16:43

Vad roligt att läsa att ngn annan har också råkat ut för det problemet som hände mig igår, Ipod var då mindre än 5 timmar gammal. Jag lämnade iaf in den till applestore idag, och får väll en ny om en vecka eller ngt sånt.

1
Bevaka tråden