Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

decalgirl

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej hur funkar det där med decalgirl egentligen ? har ni några bilder på hur det ser ? blir det bra ? funkar den bra ? tacksam för svar

Som plast klisterlappar som du sätter på. jag tycker inte det var någon hit med det genomskinliga. men SÖK så hittar du säkert svaren på dina frågor.

okej, men är det någon som har det och kan skicka en bild ?

skärmen är ju inte skyddad så det suger ju

Men om skärmen inte e skyddad kan man ju skaffa en screenprotector som man sätter på.. Då blir det ju bra.

ja det blir nog bra
Decalgirl+Screenprot=bra?

Fast egentligen fattar jag inte varför man köper en DecalGirl... iPoden är ju redan så fruktansvärt snygg, då är det ju bättre att köpa Invisible Shield så man visar upp iPodens glansiga vita/svart yta..

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Fast egentligen fattar jag inte varför man köper en DecalGirl... iPoden är ju redan så fruktansvärt snygg, då är det ju bättre att köpa Invisible Shield så man visar upp iPodens glansiga vita/svart yta..

mm håller med, men det kan ju va snyggt med decal girl på också

Jag tycker decalgirl är snyggare på min (för den är lite repig):)

Sätter du på Invis. Shield så förstör du iPoden, iaf dess egna glansiga yta. Den blir dubbelt så matt och drar till sig damm otroligt mkt mer. Erfarenhet då jag satt på den på min Ipod video 60gb.

Fick min ipod nano idag och den tänker jag inte sätta nån IS på, har den i BELKIN FOLIO CASE istället. Perfekt skydd tar inte mkt plats heller.

  • Oregistrerad
  • 2006-02-14 13:11

iPoden blir inte alls matt av IS, det blir ju glansigt.... Tänk dig att du lägger på ett tjockt lager klarlack..
Det är därför man kan välja att inte ha IS på det matta klickhjulet, för det blir blankt om man sätter på IS där!

1
Bevaka tråden