Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Foobar2000

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan. Jag anväder mig av Foobar2000. Tycker det är ett grymt bra program. Snyggt smidigt och enkelt.
Eftersom jag har musik på konstant så är webbradio en härlig blandning. Radioseven rockar väl mest i Foobar.
Men lyssnar även på Sverigers Radio P3 MEN har inte fått igång den i foobar200 någon som har något exempel. Radioseven är ju en .pls film som ja tankat ner hos deras sida. På SR.se kan man ej få något liknande som fungerar.. men de har ju direkt streamingslänken som man borde kunna slänga in i något? förslag?
Har försökt att göra en .strm fil i notepad medn mms://sr-wm.qbrick.com/02038_SR-P3-High eftersom det är den direkt adressen.. men nu har ja gett upp. Förslag?

//månsson

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-04-07 14:36

Funkar Foobar2000 i Leopard??

Ursprungligen av local:

Funkar Foobar2000 i Leopard??

Är det inte enklare att titta på programmets egen hemsida för att få svar på den frågan?

http://www.foobar2000.org

"Supported operating systems: Windows XP, Windows XP 64-bit edition, Windows Server 2003, Windows Vista."

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-04-07 15:31

Vad har detta med iTunes att göra?

Ursprungligen av akesson:

Vad har detta med iTunes att göra?

Ja, det kan man undra.

Jag tittade inte så noga, och trodde att Foobar2000 var något slags plugin till iTunes på Windows. Men nu ser jag att det är ett fristående program.

Och eftersom programmet bara finns för Windows, och det här är ett Mac-forum, så stänger vi tråden här.

Konstigt att ingen reagerade 2006 när tråden skapades...

1
Bevaka tråden