- Marcus F
- Medlem ●
Ja, va tycker ni?
Bästa extrafunktionen på ipod?
Själv tycker jag att bildspelet på min nano är perfekt när man inte har nåt att göra.
Spelen på min nano är väl det roligaste jag kan komma på
Lite rastunderhållning
Screenlock är ju en skitbra grej, hade faktiskt tänkt att det hade varit skitbra med just en sån grej till iPod.
Så kom den också!
Jag hatar när folk börjar rota i podden bara när man lägger bort den en sekund, ännu värre är det ju när man har bilder & filmer också.
Screenlock är ju en skitbra grej, hade faktiskt tänkt att det hade varit skitbra med just en sån grej till iPod.
Så kom den också!
Jag hatar när folk börjar rota i podden bara när man lägger bort den en sekund, ännu värre är det ju när man har bilder & filmer också.
hahaha screenlock e skitkul. Brukar springa runt på skolan på jakt efter nanoägare som inte känner till denna finess. Sen ber jag om att "få kolla en grej" och vips har jag aktiverat låset Det är skitkul att se deras miner
Den bästa funktionen är lätt iDoom, om man nu får räkna funktioner som inte ingår från början. Annars är det nog systemet med spellistor och betyg på låtarna. En annan kul grej är ju att den automatiskt pausar när man drar ur hörlurarna.
hahaha screenlock e skitkul. Brukar springa runt på skolan på jakt efter nanoägare som inte känner till denna finess. Sen ber jag om att "få kolla en grej" och vips har jag aktiverat låset Det är skitkul att se deras miner
Hahahaha!
Rolig grej att göra om man vill jävlas med folk!
En i min klass har en nano, jag ska nog be han om jag får "kolla" en grej på hans nano.
//Jakob
Spelen är så jävla tråkiga och det är verkligen så jävla snuskigt och elakat av apple att inte trycka ner fler spel i ipoden.
Ja, det är ju verkligen förjävligt att Apple inte slängt in en massa spel i en MP3-SPELARE!! Helt kass... herregud. Suck.
Den bästa extrafunktionen är knapplåset. Resten kan de gärna dumpa vad det mig anbelangar.
Och varför ska man spel i en musikspelare? Kör en PSP eller nått!!!
För att det redan finns spel i den. Utrustar man en MP3 spelare med spel så kan man väl göra det ordenkligt. Dessutom skulle det inte kosta Apple tiotals miljoner att utveckla en eller två spel till.
För att det redan finns spel i den. Utrustar man en MP3 spelare med spel så kan man väl göra det ordenkligt. Dessutom skulle det inte kosta Apple tiotals miljoner att utveckla en eller två spel till.
men ladda ner doom till den då, du måste ju inte ha apples originalspel
Håller med om att spelen suger.
Knapplåset är ett måste när man har den i fickan, annars höjer/sänker man okontrollerat hela tiden.
Jag tror han menade "Screenlock", HOLD-knappen känns ju inte precis som en "extrafunktion".
Jag har aldrig sett en mp3-spelare utan HOLD-knapp.
//Jakob
Swingingstan skrev så här: Den bästa extrafunktionen är knapplåset. Resten kan de gärna dumpa vad det mig anbelangar.
Så jag tror det var knapplåset han menar.
Det kanske inte är en riktig extrafunktion men mer nödvändigt till iPod än till de flesta andra mp3-spelare eftersom den har klickhjulet.
Större risk att man höjer/sänker volymen när man har den i fickan än den JoS jag hade innan där jag aldrig använde HOLD.
Swingingstan skrev så här: Den bästa extrafunktionen är knapplåset. Resten kan de gärna dumpa vad det mig anbelangar.
Så jag tror det var knapplåset han menar.
Det kanske inte är en riktig extrafunktion men mer nödvändigt till iPod än till de flesta andra mp3-spelare eftersom den har klickhjulet.
Större risk att man höjer/sänker volymen när man har den i fickan än den JoS jag hade innan där jag aldrig använde HOLD.
Okej, du har nog rätt.
Men då skulle man ju kunna säga att "Vilken är iPodens viktigaste funktion?".
Själv tycker jag att det är helhetskonceptet som mp3-spelare som gör att iPod slår alla konkurrenter på näsan.
//Jakob