Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fyller år snart, vad ska jag önska mig?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej!

Jag fyller år 24 februari och har i princip INGEN anning om vad jag ska önska mig förrutom ett par hörlurar.. Vad finns de för coola tillbehöver till ipod G5 60 gig? Jag är lite nybörjare på de här med ipod så jag vet faktiskt inga tillbehör alls förrutom hörlurar Vad är de där "dock" eller vad alla snackar om hela tiden? Vad ska man ha de till??

Finns de en fjärrkontrol till ipod G5?

Kom med lite tips nu flickor och pojkar!!!

//tack på förhand:)

"Dock" är universal dock som finns att köpa på applestore. Det finns fjärrkontroll med inbyggd radio (har testats fär på forumet).. Jag tycker faktiskt att hörlurar och fodral är det viktigaste sakerna man kan ha till en iPod.. När det gäller hörlurar så rekommenderar jag AKG K24P och fodral antingen Invisible Shield eller iSkin eVo3.

Docken är Apple Universial dock som man kan ladda, koppla iPoden till en stereo, synka och koppla iPoden till TV:n med. Kostar 379 :- på TM. Kanske en Invisible Shield hade varit bra? Om du får en docka så får du skaffa en RCA-sladd för att koppla till stereo och en S-video för att koppla till TV:n.

Ang. fjärr så finns det Apple Radioremote som också ger möjlighet tiil radio på iPoden. Kostar 495 :- på Applestore.

Hoppas det var till nån hjälp.

EDIT: Ajdå nu skrev vi samtidigt Ollesallagetter...

Du har ju macoteket i Linköping. Där finns det en del tillbehör. Till Docken finns det en trådlös fjärrkontroll som kan göra de lättaste sakerna med som play, stop, >>,<< och paus typ. Lite overkill att ha en sådan. Hur ofta skulle man använda den?? Man har ju friska ben att gå med.

Ska du köpa ngt skydd för att inte få repor på din iPod så kolla in www.bestskinsever.com. Beställde ett därifrån för 75 kr inkl porto. Kan vara idé köpa två på samma gång, Det gjorde inte jag. Detta har samma funktion som Invisible Shield, men är ju bra mycket billigare. Räkna med 7-10 dagar innan det dimper ner i brevlådan.

1
Bevaka tråden