Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snälla Hjälp!!!!!!!!!!!!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-07 12:39

Hej!

Det är såhär att jag har en ny Ipod Video 30gb, och jag har några frågor till forum medlemmarna om ni skulle vara snälla och kunna svara på dem.

1: Kan man föra över alla filer från Ipoden tillbaka till hårddisken, efter man har raderat orginalen från hårddisken, för jag vill ha nya orginal till hårddisken så att jag kan ändra på info.

2: Jag har problem med sorteringen på ipoden, om jag skriver artister på spåren då kan jag hitta alla tracks via artist, men om jag skriver artist och album, då ser jag inga artister, däremot ser jag album, men då är problemet att varje track som igentligen är med i samma album blir en track för sig.
Så jag undar hur gör jag att jag kan hitta filerna via artist, album och spellista samtidigt.

Snälla Hjälp mig du som kan svara på dessa frågor!!!!1

1. ja, alla filer kan skicka tillbaka till datorn från ipodens hårddisk, även låtar. fast låtar från ipodens musikbibliotek kan man inte föra tillbaka

2. en resett skulle nog sitta fint och sedan skulle du nog behöva synka din ipod mot ditt musikbibliotek så att låtarna läggs in "på rätt sätt". jag hade samma problem med min i början men så gjorde jag som ovan och då funkade allt super.

lycka till!!

1
Bevaka tråden