Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis VideoiPod!

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som råkat ut för att ha skickat in sin photoipod och fått en video i retur? vänligen kontakta mig isf!!! Tack

vadårå. har du de lr??

Han kanske vill låtsas att den är sönder och få den nya hetaste prylen

ååh, din skurk

  • Oregistrerad
  • 2006-02-02 19:59

haha, det var nästan roligt.
fast inte särskilt snällt.
Och väldigt dumt, hoppas du inte äker på en ban

Det var ett skämt såklart. Jag hoppas verkligen inte att någon skulle vilja göra så.
Absolut inget seriöst alls i ovanstående inlägg av mig.

Jag råkade ut för det omvända :(.

Jag skickade in min g5 och fick en ipod photo :/...så då tog det nån vecka till innan man fick sin ipod :S

haha, kan tänka mig din förvåning när du öppnade paketet!

Haha, jadu så kan det gå...
Men en sak jag undrar är vad meningen med tråden ver, varför undrar du om någon fått en video istället för en photo?

Han kanske jobbar hos apple och har råkat skickat ut G5:or till folk som hade lämnat in photo och nu försöker han få tillbaka dom...........eller jag vet inte.

  • Medlem
  • 2006-02-04 23:20

zzzZZzz

elaka och dumma människor som till och med kallar mig för skurk! jag undrde eftersom att jag känner till människor som har fått en uppgradering vid reparation och eftersom att jag är inne på min FEMTE 60gb ipod tycker jag att jag också borde få en bit av tårtan... (den seaste ipoden jag fick var t o m trasig innan jag öppnade den ur kartong.)

Det var ett skämt från min sida som jag skrev innan, ta inte illa upp men det var inte så lätt att förstå varför du undrade. Det kan självklart inte vara kul att behöva skicka iväg sin iPod på reparation ideligen men om den funkar nu så behöver du ju inte skicka iväg den. Om den verkligen är sönder så skicka iväg den och hoppas på det bästa, de har ju slutat tilverka Photon nu vad jag vet så du kanske får en video.

Mvh Marcus

Om inte annat så kommer deras Photo de har på lagret ta slut om du fortsätter avverka dem i den här takten

Jag fick alltså som jag sa en tradig ipod i kartong.... oöppnad och trasig, de inte naajs

Ah , jag läste lite snabbt, det var alltså den senaste som det var fel på från början. Okej, men då får du skicka in den igen och hoppas på at du får en G5:a.

ring 0771-199-519 och inte den svenska supporten.
där kanske du kan klaga så att du får en ny ipod..

vadå...finns det en uppgradering, så är det väl bara att ladda ner, eller hajjar inte dit syfte..låter sjukt dumt ju...!?

Ursprungligen av hampuss:

vadå...finns det en uppgradering, så är det väl bara att ladda ner, eller hajjar inte dit syfte..låter sjukt dumt ju...!?

Du kan inte uppdatera från en G4:a till en G5:a... Dvs från en photo till en video.

Visslaren tack för tipset, var går det nummret? och hampuss, jag börjar bli sjukt trött på att ni kallar detta ärende sjukt dumt... jag jobbar som dj och behöver en fungerande ipod för min inkomst och jag har fått för mig att senaste generationen ipod är mer pålitlig än förra. ungefär som det brukar fungera med hårdvara generellt. alla andra som har sköna tips och telefonnummer som visslaren, var inte blyga!

Den engelska supporten, det var dom som ringde mig när min var på reparation så att jag fick en massa kompensation istället.

schysst, vad menar du med massa kompensation? vad fick du?

Massa och massa.. Saken var den att det tog en månad + att min gravyr försvann så jag fick ett gäng ipod-socks och en videokabel i kompensation..

1
Bevaka tråden