Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

datorn hänger sig när ipod kopplad HJÄLP!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-14 20:50

tja, har ett litet problem med ipoden, det är så att när jag koppla in den på datorn så hänger sig datorn altså den bara låser sig, sen om jag drar ur ipoden så funkar datorn ingen :S

ska också tillägga att den är lite konstig ibland när jag lyssnar på musik, då den stänger av mitt under en låt och börja på nästa låt. Jag har också testat återställa den (menu knappen + den vita knappen vad den nu heter)

vet någon hur man kan fixa detta på något vis ? med något program eller dylikt

  • Medlem
  • 2006-02-14 21:42

Testa att göra en Återställning med iPodupdater, iom at din dator hänger sig får du nog ladda ner iPod updater till någon annan dator och testa där. det du gjort är en reset (omstart av ipoden). Om du gör en återställning kommer dock allt försvinna på iPoden.

  • Medlem
  • 2006-02-15 23:47
Ursprungligen av Muppo:

Testa att göra en Återställning med iPodupdater, iom at din dator hänger sig får du nog ladda ner iPod updater till någon annan dator och testa där. det du gjort är en reset (omstart av ipoden). Om du gör en återställning kommer dock allt försvinna på iPoden.

det är så att datorn hänger sig så fort jag kopplar in den i datorn så jag kan inte komma åt några program eller dyligt, men om jag kopplar den till disc mode (play+enter knappen) och kopplar in den i datorn så hänger sig inte datorn, men den hittar inte hddn :S

och jag har testat på olika datorer och dem hänger sig me :S

Jag har exakt likadant problem som dig, eller hade rättare sagt. Jag installerade om itunes och återställde ipoden och nu funkar det nästan.
Ibland när jag ska föra över låtar till ipoden så startar datorn om sig, det funkar ibland och ibland inte
Vad är felet?

1
Bevaka tråden