Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av Zcover till iPod Video 30gb?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jo jag undrar om hur mkt storleken förändras om man använder zcover, dessutom undrar jag om det svarta fodralet lätt blir smutsigt, drar åt sig damm och så..?(ska man köpa det genomskinliga istället,trots svart ipod?) nån som har några erfarenheter?!?

Har köpt ett iskin evo3 men blev väldigt missnöjd med det...dels på grund av storlekn efter påsätting av skydd och allt damm och smuts som den svarta modellen drar till sig!

har det svarta o är MKT nöjd! känns robust och mkt hållbar,, kan ej svara på frågan om den blir mkt "större",,,får fortfarande plats i mina cheap monday jeans ( mods tighta!)
när man har den i fickan blir den "dammig" , typ som vit damm över den, men det går snabbt av när man har den io handen, kanske svetet som neutraliserar dammet, vad vet jag.
sen fick man med en plastskiva som skyddar skärmen mkt bra.
jag är iaf mkt nöjd m mitt köp, fast har inte testat några andra skydd ioförsig....

Zcover

Kan varmt rekomendera Zcover, visst blir den några millimeter större åt alla håll.
kan man inte tolerera detta har man nog köpt en för stor Mp3 spelare.

Jag tog ej bort skyddsplasen på displayen utan packade upp min iPod och
stoppade ner den omgående i Zcover som jag köpte tillsammans med poden.

Att tänka på, om man ska ha en docka till poden måste man ha en lite större
botten för att den skall gå ner i dockan.
Men var försiktiga, då den inte får tillräckligt stöd i dockan med Zcover på.

Rj......

nån som vet hur bra zcover står sig mot pogears skydd ?

http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=75_76_80&products_id=919

Jag skulle vilja veta om det är lätt att få ner den i fickan? För liksom det är ju "silikongummi". Så det inte blir typ friktion. Så den typ "gilder" ner i fickan? Om ni fattar hur jag menar? xD

Aa osså skulle jag vilja vet samma sak som tobb3s Sorry för dubbelpost..

är dom här nå bra då http ://www.istuff.se/index.php?main_page=index&cPath=75_76_97

Ett PodSleevz skulle passa dig tror jag, i tyg (optex) från radtech, det blir inte dammigt lätt.
De bygger inte på iPoden så mycket heller!

1
Bevaka tråden