Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Batteritid.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vellinge
  • 2006-02-18 02:38

Tja,

har varit uppe massvis med ganger men jag har inte hittat nagon vars garanti har gatt ut.

Min garanti pa ipoden har gatt ut med lite mer an en manad.
Batteritiden haller i ungefar en kvart och den kan ta allt fran 6 timmar till 30 timmar innan den laddar fullt.

Vad kan jag gora?
Har ni hort om nagon som fatt utbytt batteri nar garantin gatt ut?

Den ar kopt hos aterforsaljare, ska jag vanda mig till aterforsaljaren eller direkt till Apple?

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-18 08:45

du kan nog inte få det bytt om garantin är slut om du inte vill betala

• Medlem
  • Härryda
  • 2006-02-18 22:23

Jag tycker det verkar konstigt att batteriet bara håller i en kvart, du kan ju gå till återförsäljaren och fråga om dom kan göra något, om det inte går så kan du ju ringa till apple och höra med dom. Om du har haft spelaren länge så kanske det är så att batteriet har blivit utslitet, att det helt enkelt är förbrukat, då tror jag inte det går på garantin, (speciellt inte om den har gått ut) då får du betala batteribytet själv. Om du har laddat det många gånger även fast det inte är helt tomt så slits det fortare. Men som sagt testa att snacka med apple och försäljaren. Men räkna inte med dem.

• Medlem
  • Vellinge
  • 2006-03-12 08:23

iPoden är knappt användt, långt under 100 laddningar, och säkert under 100 timmars lyssning.

Nu har den stått och laddat med väggadaptern i drygt 20 timmar, fortfarande inte fulladdat...

1
Bevaka tråden