Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej, jag hade tänkt att köpa en iTrip men jag tyckte att det verkade både jobbigt och dyrt att importera från Amerika. Så nu undrar jag var har ni som nu har iTrip köpt era och känner någon till en svensk nätbutik som säljer iTrip?
Hej, jag hade tänkt att köpa en iTrip men jag tyckte att det verkade både jobbigt och dyrt att importera från Amerika. Så nu undrar jag var har ni som nu har iTrip köpt era och känner någon till en svensk nätbutik som säljer iTrip?
kontakta mig.jag har en..svart till iopd video mfl
köpt några, bor i england, sen säljer jag d när jag e i swe, finns på ebay osv men d me tullen kan vara sant, att d inte skulle gå genom, men d beror ju oxå på om sändaren skriver på paketet att d e en itrip i den,
Funderar på att köpa itrip från ebay. Så nu är min fråga, man kan lita på dem eller?, kan ni rekomendera nån säljare?. Vad är de för betalning som gäller, förskott eller? Hur lång tid tar det ungefär för dem att leverera till Sverige.