Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

apple fjärrkontroll till dockstation

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-13 11:34

fick hem min Ipod video i förra veckan som jag även köpte till dockningstation och fjärrkontroll
och är mycket nöjd med Ipoden och dockningstationen men därimot INTE fjärren

men det som jag irriterar mig något fruktansvärt på är ...varför ...varför...varför kan man inte med hjälp av fjärren gå bakåt i menyerna för att byta till en annan artist

det finns ju en meny knapp på fjärren men det har tydligen inte någon funktion????

är det meningen att det ska komma en uppdate till denna så att det kommer att fungera eller??

är det någon som vet något om detta är jag mycket tacksam för ett svar

Det är samma fjärr till iPode med dockningsstation som till de mac:ar som har Frontrow. Och kör du Frontrow på din Mac kan du gå tillbaka till menyerna med meny-knappen. Därför finns den. Tror tyvärr inte att man kommer kunna använda den till iPod någonsin, men man kan ju hoppas.

Så har jag fattat det i alla fall...

Hej,

Kanske kommer ifrån ämnet, men är det någon som känner till om det finns en lösning för att använda denna fjärrkontrollen till en PC och styra ITunes? Typ, man köper någon IR-mottagare, alt. använder den som finns på sin bärbara dator??

/M

1
Bevaka tråden