Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta färg.

Tråden skapades och har fått 28 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-10 15:13

Hej, jag fick en svart nano av min pappa för ca 2 veckor sedan..

han frågade om jag ville ha en vit men jag tänkte att det kanske var lite taskigt att säga att man inte vill ha den..
men nu ångrar jag mig! och vill ha en vit, är det nån som vet om man kan byta färg gratis eller?
skyddsplastet är fortfarande kvar..

villken färg har ni på er nano?

Ursprungligen av arshia:

Hej, jag fick en svart nano av min pappa för ca 2 veckor sedan..
han frågade om jag ville ha en vit men jag tänkte att det kanske var lite taskigt att bara säga att man inte vill ha den..
men nu ångrar jag mig! och vill ha en vit, är det nån som vet om man kan byta färg gratis eller?
skyddsplastet är fortfarande kvar..
villken färg har ni på er nano?

Ifall du köpt den i affär förutom Applestore så finns det kanske en chans att få den utbytt mot svart, men det får du ju kolla upp. Samma sak kan det spela roll ifall du använt den osv, men behåll skyddsplasten, formatera iPoden till grundinställningar och se vad som säger i affären... Själv har jag svart

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-10 15:46

Min pappa har köpt den på Applestore,

Ursprungligen av arshia:

Min pappa har köpt den på Applestore,

Applestore på nätet, eller i någon applebutik i sverige?
Ring kundtjänsten 020-120 99 71 och fråga... Lycka till, men va nöjd i vilket fall som helst...:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-10 23:30

sälja den och köpa en beg/ny tror jag du får göra. eller hitta någon som vill byta

Spelar det ngn roll överhuvudtaget vilken färg den har?!! Både vitt o svart e snyggt ju, spelar ingen stor roll vilken man har. Det är samma spelare där inne

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-11 20:29

utseendet är viktigt för mig, jag skulle aldrig kunna leva med en ful mp3-spelare...

Ursprungligen av arshia:

utseendet är viktigt för mig, jag skulle aldrig kunna leva med en ful mp3-spelare...

Nej, men nanon är ju inte ful Spelar ingen roll om den är svart eller vit som sagt.

  • Medlem
  • 2005-12-12 10:57

Utseendet spelar stor väldigt stor roll för mig... Därför jag har Nanon

Utseendet spel också roll för mig. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha en svart iPod...

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-12 15:06

Måste få kunna byta den!

Ursprungligen av arshia:

Måste få kunna byta den!

men kolla upp det då där du/din pappa köpt den... innan ångertiden går ut vill säga!

  • Medlem
  • 2005-12-12 16:21

Håller med dig, Ollesallagetter, skulle aldrig kunna ha en svart. Verkligen riktigt ful. (enligt mig)

Ursprungligen av Jpuke:

Håller med dig, Ollesallagetter, skulle aldrig kunna ha en svart. Verkligen riktigt ful. (enligt mig)

Pssst, topic.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-13 10:36

nu räcker det med vit vs. svart

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-14 16:17

Vill bara meddela att det inte gick att byta pga. av att jag hade öppat förpackningen och då går det inte att ångra sig.. men jag får väll nöjja mig med en svart

Svart är ju hur najs som helst! Du kommer garanterat att bli nöjd! Jag beställde först vit, men avbeställde och tog en svart istället. Hur najs som hels, och jag är ypperligt nöjd!

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-15 17:30

okey.. !

  • Medlem
  • 2006-02-24 03:14

JAg blir GALEN!!!! Tack du moderator som avslutar dessa skitdiskussioner. Man kan vara fjantig, men det finns fanimej granser

Ursprungligen av molle:

JAg blir GALEN!!!! Tack du moderator som avslutar dessa skitdiskussioner. Man kan vara fjantig, men det finns fanimej granser

Finns dom som kan stava!

du kan nog byta den på grantin... jag funderar oxå på att byta färg, finns det inget hölje som man kan köpa typ??

Ursprungligen av Vattenflaskan_:

du kan nog byta den på grantin... jag funderar oxå på att byta färg, finns det inget hölje som man kan köpa typ??

Han har ju redan fått svar att det inte går att byta...

  • Medlem
  • 2006-02-24 14:00

jag hade en shuffle som jag köpte från siba. den använde jag i 3 veckor, sen fick jag min nano på julen. Då gick jag tillbaka till siba och sa att jag köpte fel julklapp. Då fick jag pengarna tillbaka

Hmm, märkte de inte att du hade använt den?

  • Medlem
  • 2006-02-24 18:17

nej, han jag pratade med öppnade bara och kollade ifall hörlurarna var där, det gick på 2 sekunder. Sen stängde han den kartongen igen.

Ursprungligen av Hung:

nej, han jag pratade med öppnade bara och kollade ifall hörlurarna var där, det gick på 2 sekunder. Sen stängde han den kartongen igen.

Sluta nu och ljug Gustav

  • Medlem
  • 2006-02-25 00:34

Haha, jag lovar!

  • Medlem
  • 2006-02-25 01:01

Jag köpte en Vit 4GB på onoff och jag använde den och testade och bytte till svart två dagar senare så visst går om man har tur! bytte för jag skall köpa iTrip till nanon och den är svart så det passar bättre och dessutom så tyckte jag svart blev snyggare och snyggare man såg den. men innan så tyckte jag vit var snyggast.

/reed

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-02-26 08:51

Ok, men jag har haft min nano ett tag nu (fick den 23 nov. förra året).

1
Bevaka tråden