Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fuji Finepix S602 - iPod Photo

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har en fråga som jag hoppas få besvarad.
Det gäller min digitalkamera som är en Fuji FinePix S602.
Har tänkt använda nya iPod Photo som med en adapter ska kunna överför bilderna från kameran till iPoden. Apple har gjort en lista på vilka kameror som det fungerar med, men jag kan inte hitta min modell.
Har tagit reda på att om kamera stöder överföringprotokoll så som Mass Storage, PTP eller något som kallas Type4 så kan det fungera. Men har inte lyckats hitta vilket överföringsprotokoll FinePix S602 använder.
Någon som har lösning på mitt problem?

/Anders

troligtvis fungerar det utmärkt..
hade samma problem men med en panasonic kamera men jag köpte en camera connector och det funkade perfekt...
kommer kameran upp som en flyttbar disk?
i såfall fungerar det..

När jag ansluter kameran till datorn kommer den upp som "FinePix (H) Flyttbar disk".

Men törs jag chansa att köpa iPoden+adapter?

Ursprungligen av anders54:

När jag ansluter kameran till datorn kommer den upp som "FinePix (H) Flyttbar disk".

Men törs jag chansa att köpa iPoden+adapter?

Om du gör det, kan du inte skriva hur det går i så fall? Jag har också en fuji kamera, men inte heller vågat prova att köpa.

Det är väl bara att köpa och funkar det inte så lämnar du tillbaka den. Min brorsa gjorde så fast då var problemet att inte adaptern passade till hans nano.

1
Bevaka tråden