Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Belkin Media Reader i iPod Video G5

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det något som fått Belkins Media Reader att funka i iPod Video?
Jag har den kombinationen men min iPod säger att: "Det anslutna tillbehöret stöds inte av den här iPod-enheten".
Hur skall jag annars få över mina bilder till min ipod och kunna använda den som mellanlagringsenhet?
Är det någon som lyckats komma runt problemet på något sätt?
Jag har en cameraconnector också men den har jag inte provat än... vill gärna att min media reader skall funka.

• Medlem
  • 2006-03-01 12:59

"Det anslutna tillbehöret stöds inte av den här iPod-enheten"
Kan det bli mer tydligt?
Camera Connector fungerar klockrent däremot, jag har en själv.

/r

Ne, mer tydligt kan det inte bli, men oftast kan man ju komma runt sådanna problem... t.ex. att uppselningen på volymnivån va begränsad... det går ju att komma förbi även om apple inte har för avsikt att det skall funka. Min fråga va om det va någon som lyckats komma runt problemet, jag bad inte om en uttydning om vad texten betydde...

• Medlem
  • 2006-03-01 14:45

Ok, ursäkta min kanske något arroganta ton, men av ditt inläg trodde jag inte att du förstod
att Belkin Media Reader inte är kompatibel med g5 iPod.
Har du testat att googla?

Jag tror dock att få skulle lägga ner tid till att få BMR att fungera mot iPod Video, nu när det finns en (som jag antar snabbare) Camera Connector som är dessutom billigare.

/r

Det är Ok
Jo, det är iofs rätt men det känns lite surt nu när man har en, hade den till min gamla iPod Photo som blev stulen... då va den t.o.m. dyrare än den är nu...
Har inte googlat än... tänkte att detta va första forumet man vänder sig till.

1
Bevaka tråden