Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod G6 en bluff.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-04 22:33

Ja den nya iPod video var alltså som bluff. Vem hade trott det ?:p

Hursomhelst här är en video som visar hur den "nya" ipoden skapades.

http://www.therawfeed.com/2006/02/ipod-video-prototype-is-fake-heres.html

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-04 22:40

jepp men nu finns det ennu en ny se förstasidan

Killen var rätt duktig på redigering.

jävlar bra han var på PhOTOSHOP ^^,

Va? haha nej, det var han inte.. Det där är operationer som tar kanske 3-5h att lära sig och behärska..

SLutar själv aldrig förvånas över hur alla iPod fans gång på gång går på fejkbilder, och de verkar aldrig inse hur enkelt det egentrligen är att fejka dem i tex photoshop...

Jag har arbetat mycket med photoshop, och jag vet att det är väldigt lätt att jobba i programmet, men det gäller att veta vad man gör. Killen visste precis vad han gjorde, och det behövdes inte mer än så för att få en så pass bra bild.

Jag skulle kunna säg att jag aldrig skulle kunnat klarat av det (iaf inte om photoshop va på Holländska (?) hihi)

garvade lite i början när man ser att han(?) söker på "this side up" för att översätta till Kinesiska.. hahaha

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-07 21:56
Ursprungligen av thecrazy88:

garvade lite i början när man ser att han(?) söker på "this side up" för att översätta till Kinesiska.. hahaha

För att inte tala om hur alla kineser har skrattat åt bilden, då texten är felskriven...

hahaha så fel kinesiskan kan vara på bilden

1
Bevaka tråden