Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hakat upp sig!!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-20 21:41

har haft min mini i bara några dagar men idag hakade den upp sig mitt i en låt (utan att det låter) . Jag Har kollat med HOLD knappen och satt den på laddning men inget händer . Någon som har varit i en Liknande situation eller bara har ett bra Tips. Tacksam för inlägg

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-04-20 22:15
Ursprungligen av Isaka:

har haft min mini i bara några dagar men idag hakade den upp sig mitt i en låt (utan att det låter) . Jag Har kollat med HOLD knappen och satt den på laddning men inget händer . Någon som har varit i en Liknande situation eller bara har ett bra Tips. Tacksam för inlägg

testa först att bara starta om den.
funkar inte det så väntar du tills batteriet går, sen laddar du och kör.

  • Medlem
  • 2005-04-21 16:50

tack ...bateriet laddade ur och nu är den fräch...

  • Medlem
  • 2005-12-01 19:48

Vad göra med skrivskyddade WMA-filer

Har försökt lägga in några ljudböcker från CD i iTunes. Till slut får jag bara beskedet att filerna inte går att konvertera till AAC. Vad gör man?

Ursprungligen av Ulf N:

Har försökt lägga in några ljudböcker från CD i iTunes. Till slut får jag bara beskedet att filerna inte går att konvertera till AAC. Vad gör man?

Vad fan gör en egen tråd...

ställ in så den konverteras till mp3

Ursprungligen av Vattenflaskan_:

ställ in så den konverteras till mp3

Visste du att det du ser uppe i vänstra hörnet över varje inlägg är datum/tid? Titta där så ser du att är över 3 månader gammalt. Ganska onödigt att gräva upp såhär gamla trådar för en sådan småsak. Tänk på det.

1
Bevaka tråden