Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-11 20:32

Hej!

Har precis laddat min Ipod Nano i datorn med orginal USB kabel (som man får med vid köp), När den är färdigladdad tar jag "säker borttagning av maskinvara"..allt är lugnt så här långt. Sen tar jag ur sladden i Ipoden, och det är nu problemt uppstår: Ipoden slocknar!!! och nu får jag inte på den. Den svarar inte heller om jag stoppar in USB sladden i podden igen!..

VAD GÖRA? HJÄLP! förslag!

Testat att resetta din iPod? Dra hold-knappen fram och tillbaka några gånger, och sen hålla "menu" och mittknappen nere i några sekunder, alltså...

  • Medlem
  • 2006-03-11 20:54
Ursprungligen av Kristjan:

Testat att resetta din iPod? Dra hold-knappen fram och tillbaka några gånger, och sen hålla "menu" och mittknappen nere i några sekunder, alltså...

Funkar inte det heller..mappen med ett utropstecken är kvar, sen efter ett tag kommer det upp en adress : www.apple.com/ipod/support...

vad göra?

  • Medlem
  • 2006-03-11 21:05
Ursprungligen av Rudde:

Funkar inte det heller..mappen med ett utropstecken är kvar, sen efter ett tag kommer det upp en adress : www.apple.com/ipod/support...

vad göra?

Lyckades på något sätt nu att få upp en till enhet i utforskaren, det var min ipod..formaterade skiten. Sen lyckades jag få ipoden att få kontakt med datan igen..och så körde jag "återställ"..med ipod updater..

så nu funkar den igen..PUHHHH!!! blev lite rädd där ett tag.

du/ni admins..ni kan låsa denna tråd nu:) hehe!

1
Bevaka tråden