Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur startar jag upp den?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-13 07:54

Hej! Jag läste att iPod Video tydligen stänger av sig helt när man inte har använt den på ett dygn. Mitt problem är att den inte startar när jag sedan ska sätta på den genom att hålla in play. När jag väl sätter in den i laddaren visas Appel loggan i några sekunder och sedan kan jag använda den som normalt.

om du trycker på någon annan knapp då? istället för play...
om den har varit i viloläge ska man trycka på mittenknappen tror jag.

naa, du ska ju anvanda dig av menu-knappen..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-13 13:24

mittenknappen är det. funkar inte det så är det nått vajsing med din iPod.

båda fungerar typ?

Alla knappar fungerar... Men den får inte vara på hold

Om man har haft hold på så stäng av hold och tryck på en knapp, t.ex. mittenknappen.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Alla knappar fungerar... Men den får inte vara på hold

Om man har haft hold på så stäng av hold och tryck på en knapp, t.ex. mittenknappen.

Stämmer inte för mig. Jag prövade igår med att använda play, fungerade ej. Jag var tvumgen att trycka mittenknappen för att den skulle starta från sömnen...

Hejsan!

Min Ipod var helt död efter den vilade. Fick inte igång den på något sätt. Men efter några google sök så fick jag reda på hur man gör en reset. Mittenknappen + Menu i några sekunder och allt startar upp. Allt finns kvar på hårddisken och inget är förändrat.

Skööööönt!

Björn

  • Oregistrerad
  • 2006-03-14 09:31

Grymt nu funkar det. Tack!

Problem Solved!

Jag kan informera om att det står i instruktionspappret du fick till din iPod oxå.

Hejsan!

Aha...sådant läser jag aldrig. Det brukar lösa sig ändå, som nu.

1
Bevaka tråden