Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdateringsproblem av iTunes 6.0

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-12 22:39

Tja!

Har lite problem att uppdatera mitt iTunes till 6.0 Allt funkar fin fint fram till "tillämpningar" av Quicktime 7.0 ska tas bort. Då hittar den inte en .msi fil i nån temp mapp soom jag kollat upp att den faktiskt ligger där. Har avinstallerat och installerat allt i olika följder och uppdaterat mm,.... INGET får det att funka. Har släckt ner virusprogram osv. utan lycka så nu....

.... Ber jag någon klyftig hacker om hjälp...??!!??

Det här kanske är överspelat nu men...
Har du provat hårddiskrensning?
Du vet, högerklicka din hårddisk, Egenskaper, så har du en knapp där för att rensa en del junk från temp-mappar och så.

  • Medlem
  • 2006-03-17 23:17

nope det e fortfarande samma fel.. har provat allt.... nästa är väl format c e jag rädd...

Den där .msi-filer låter inte som den borde ligga där, eller? Tmp-mappen ifråga skulle jag tömma manuellt om jag vore dej.

  • Medlem
  • 2006-03-18 12:16
Ursprungligen av petern:

Den där .msi-filer låter inte som den borde ligga där, eller? Tmp-mappen ifråga skulle jag tömma manuellt om jag vore dej.

Jaghar tömt den manuellt, när jag sedan installerar så extrahras dessa filer först i en temp mapp och används och i slutet skall det då tas bort men då klarar inte programmetta bort den egna fil som den packt upp och använt. Vet int eom nån förstod men ja.

Skulle behöva ett rensprogram ara för QT, nån som vet om detta finns kanske?

1
Bevaka tråden