Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Formatera datorn.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Jag har sökt lite men hittade inget så skriv inte bara "sök"

Nu är de såhär att jag måste formatera min datorn, (jag har kvar alla mina låtar o filmer på en annan hårdisk.
Men när jag formaterade den sist. Så intesallerade jag Itunes, då är allt borta, de förstår jag. Men sen när jag la in alla låtar och filmer i itunes, och kopplade in ipoden, så radarades alla låtar på poden och sen kopierades in igen från Itunes.
Går de att slippa att överföra allt igen? genom att lägga nån backup o spara på den hårdisken jag inte ska formatera eller nått liknande?

Tack på förhand, Hamp3r

kör du med automatisk updatering? isånafall ändra till Manuell och lägg in filerna direkt på ipoden utan att lägga in via bibloteket, du ändrar det genom Ipod fliken via itunes!

Det är för att iTunes ser det nya systemet som en helt ny dator. Men du kommer väl inte att installera om din dator så ofta å andra sidan?

Ursprungligen av petern:

Det är för att iTunes ser det nya systemet som en helt ny dator. Men du kommer väl inte att installera om din dator så ofta å andra sidan?

Nej nej de gör jag inte. Men jag tänkte bara om de fanns nån väg runt det.
Tack för hjälpen

1
Bevaka tråden