Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alla låtar har försvunnit ur iTunes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-29 18:31

Hej!
Slog på datorn sent igår natt och skulle lyssa på iTunes ett tag innan jag gick och la mig.
När jag öppnar iTunes tar det först längre tid än normalt, men jag tänkte att datorn har väl jobbat mycket idag...

Till min stora förvåning så va alla låtar och spellistor helt borta. Jag har närmre 30 gig som jag har samlat på mig under ett år, så jag var nästintill gråtfärdig.

Jag har kollat i iTunes mappen och även den är tom. Jah körde en virusscan imorse och det verkade vara lungt.

Det jag antar är att filerna är "gömda" eller dylikt då det inte blivit mer ledig plats på min hårddisk...

Vad ska jag göra?

(Kör Windows XP och senaste versionen av iTunes)

Hej , du kan testa med att gå in på XP´s inbyggda sökfunktion och skriva .mp3 , så hittar datorn alla mp3 filer på datorn.

Lugn bara. Om filer försvinner från hårddisken så försvinner INTE spellistorna ur iTunes. Och låtarna ligger kvar i iTunes bibliotek, med ett utropstecken på.
Så det är nåt annat som hänt dej. Sök på disken efter nån känd låt.

Men vad är felet när filerna en efter en förvinner och bara låten med utropstecken finns kvar i iTunes?

1
Bevaka tråden