Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
RCA-kabel är vad ni behöver om era stereos har AUX-ingångar. Priset på en sån ligger nog mellan 50-300 kr, beroende på längd och kvalle. på Claes Olsson finns det nog sånna för runt 50 kr.
aux-ingång? jag kan noll om tekniska grejer. men min stereo har en ingång för hörlurar o sen två ingångar på baksidan, en röd vanlig ungefär och sen en vit likadan.. står r och l ovanför dom har jag för mig.. :S
aux-ingång? jag kan noll om tekniska grejer. men min stereo har en ingång för hörlurar o sen två ingångar på baksidan, en röd vanlig ungefär och sen en vit likadan.. står r och l ovanför dom har jag för mig.. :S
Japp, den röda och vita är AUX-ingångar. Köp en sladd på CO.
hmm, clas ohlson-sidan funkar för mej...
Jag fick en sån sladd till min gamla bärbara dvd-spelare, testade innan idag om det funkade och det gjorde det, Superglad! Hehe, man är ju egentligen ganska oteknisk men jag lyckades
hm, jag köpte en idag o testade nyss, men det fungerade inte? och den är ju rätt inkopplad, det är inte spec. avancerat att få det rätt. sen startade jag ipoden o tryckte igång en låt men inget hände. :Svad ska stereon stå i för läge? alltså radio, cd osv.. tacksam för hjälp!