Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drivrutiner till win 98

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan är ny på detta stället, trevligt och mycket intressant sida

Jag har sökt runt lite, men jag hittar inte direkt det jag är ute efter.

Jag skulle behöva drivrutiner till win 98 så att jag kan använda min ipod video 30 gb som en "flyttbar enhet"
Nån som kan hjälpa mig?

Jag har även försökt att googla lite, hittade då en sida med drivrutiner, men man var tvungen att betala 5 dollar så de är kört, för jag har inget kort..

Tack på förhand

• Medlem
  • 2006-04-04 18:24

från apple.com:

Citat:

Systemkrav för Windows

* PC med USB-port eller kort (USB 2.0 rekommenderas)
* Windows 2000 med Service Pack 4 eller senare, eller Windows XP Home eller Professional med Service Pack 2 eller senare

Jag har ingen aning, men kanske det fungerar genom att installera Anapod Explorer
prova

Välkommen hit!

Synd, men problemt är inte löst..

Det är ingen möjligthet att installera windows xp, eftersom datorn är totalt för gammal för det.-
Men om det inte är någon som vet hur man får igång en ipod på en win 98, så får jag lösa det på något annat sätt, Jag hade tänkt att dra över filerna till ipoden så att jag kan bränna ner dom på våran nya datorn som har en c-brännare till skillnad från den gamla, men då som jag ser det blir det billigast att köpa ett nätverkskort och dra över filerna den vägen, tack för hjälpen, men de räckte inte ända fram.

Ursprungligen av rod:

från apple.com:

Jag har ingen aning, men kanske det fungerar genom att installera Anapod Explorer
prova

Välkommen hit!

Jag testade med anapod explorer men den hittar inte ipoden..

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-04-06 13:22
Ursprungligen av Powerslave91:

Jag testade med anapod explorer men den hittar inte ipoden..

Anapod ska fungera under Win98, men däremot kommer du nog ändå inte att hitta iPoden som en egen enhet... Men kolla in rods länkar, där kan finnas nåt.

inte funderat på att skaffa windows xp?
kanske trött på "bluescreen"?

• Medlem
  • 2006-04-06 10:57

Tack för all hjälp, men jag har löst nu genom att köpa ett usb närverks kort med drivrutiner för win 98 och en lite närverksladd, Tack för hjälpen ändå.

Ursprungligen av rod:

här kommer lite länkar:

Först söka forumet, sen google. Grundregel # 1 enligt mig.

Jag sökte på forumet, men jag hittade inget som löste just mitt problem.. =]

1
Bevaka tråden