Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPod är elektrisk!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-06 21:10

Hej!

När jag skulle ta upp min iPod Video 30gb från skrivbordet så får jag elektrisitet i handen. Elektrisiteten kommer från den silvriga baksidan. Jag lyckas koppla ur den ur datorn. Då slutade den ge ifrån sig elektrisitet. Den funkar perfekt nu. Men man blir ju skrajj när man får elektrisitet i handen genom podden. Jag köpte den i början av Januari så garantin borde vara kvar. Vad tycker ni jag ska göra?

Mvh/

Oskar

helt klar ringa apple supporten snarast

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-07 12:53

jag får en liknande känsla i min iPod ibland när jag snurrar på hjulet. det känns i hela handen att den är statiskt laddad. fan, ska man behöva lämna in den till Apple nu...

Ursprungligen av m1kke:

jag får en liknande känsla i min iPod ibland när jag snurrar på hjulet. det känns i hela handen att den är statiskt laddad. fan, ska man behöva lämna in den till Apple nu...

HAHA! jag har exakt samma. tror de kan ha ngt med mitt gummiskuydd attgöra, har du sånt skydd til din iPod?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-07 16:52

Sitter datorn kopplad i ett jordat vägguttag? Annars kan det mycket väl vara därför du får stötar när iPoden är ikopplad.

  • Medlem
  • 2006-04-07 22:50

nej, det är klart att det är datorn som inte är jordad.
Se till att den jordade kontakten verkligen blir jordad, så försvinner problemet.

  • Medlem
  • 2006-04-09 23:22

läskigt, tror jag hade så nån gång förut

1
Bevaka tråden