Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Riktigt major problem!!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-06 23:37

Tja.. jag har ett problem!

Det börja med att Itunes strula ...typ "Itunes har skapat ett fel, en fellog sparas" och det stängdes ner.

fixade den senate Itunes, kopplade ipoden mot programmet, fick till svar typ" kan ej ansluta till Administratör ipod..återgå till orginal inställningar" nått sånt i den stilen! stängde ner utan att trycka på "OK"
vilket resulterade att 3,9 gb försvann. Ok tänkte jag..avinstallerade Itunes...körde in "start cdn" och installerade enligt anvisningarna, kom till steg 2 där man skulle koppla Ipoden till datan, plötsligt så va det nåt fel med usb grejen oxå..funktionsdrivrutin för enheten saknades.. o nån kod (28).. så nu har jag gett upp!! har någon nått tips??

tack på förhand..... Itunes <---:eek:

behöver lite mer exakt information, vilket operativsystem kör du? vilcket service pack använder du?
vilken typ av USB har du
exakt vad var det för felmeddelande?

• Medlem
  • 2006-04-07 15:44

hej hej igen

I dag så funkar usb?? (har ej gjort nått)! MEN installerade om allt via cdn (Ipod o Itunes). öppnade itunes o de krashade!! som vanligt. det står "Itunes har genererat ett fel ock kommer att avslutas av windows, du måste starta om programmet.. en fellog skapas" Ipoden kom ej upp i Itunes.. kör win 2k, usb old style och SP4. testade att sätta in Ipoden medans itunes va igång.. vilket resulterade i fellmeddelandet.

• Medlem
  • 2006-04-07 17:00

tja again.....

Lite ny info om problemet. Tittade i katalog systemet på podden, alla låtar va visst kvar. men den visar att den är helt ny typ inga artister, album m m och 3.7 gb free. det enda som går att lyssna på är en spelista med typ 39 låtar

har nån haft samma problem??

verkar juh vara något skummt med usbn, well testa återställa ipoden med ipod updater som du laddar hem på http://www.apple.com/ipod/download

1
Bevaka tråden