Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer ny rev?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vet att det är ett nedra tjat från användare, men jag är en av dem som väntat på en nano med större kapacitet innan köp.

Finns det någon spekulation om när nästa nano släpps? Jag har sett fram emot en med dubbla minnet.

Visst brukar apple-produkter uppdateras runt var sjätte månad?

Hur ser det ut med flashminnespriser? Är de störra minnena billiga nog att köra in i en nano?

Det handlar inte så mycket om pris om apple bestämmer sig för att göra en större nano.
möjligheterna finns problemet är snarare storlek och batteri kapacitet.

sen finns det inte direkt fasta datum när Apple släpper nya saker.
och att spekulera går alltid. men apple är ett av dom företag som har störst sekretess policy när de släpper nya produkter. det är inte många som vet om det nya förren det datum den släpps på marknaden

Sant. Åhh, väntat sedan förra året

Hade GB priset varit billigt hade det funnits nanos med 50gb och såna storlekar nu. Såg på en hemsida där det fanns USB minne med sån kapacitet som 50GB och lite till tror jag det var.
Men den gick ju på tiotusental priset.
Förmodligen springer han dära skaparen av Apple runt med en repfri ipod nano med videofunktion och minn e på 50 gb:)

Vad heter nu skaparen av Apple?, kunde det innan men just nu blev det tomt i huvudet.

Ursprungligen av Ipod_Lover:

Vad heter nu skaparen av Apple?, kunde det innan men just nu blev det tomt i huvudet.

Läs lite historik om Apple här.

1
Bevaka tråden