Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Eh, trodde jag inbillade mig i förrgår när jag tyckte att jag hörde något ljud ifrån ipod nanon (inga hörlurar var då insatta), men sen så har jag hört ljudet både igår och idag, ljudet vara bara 3-4 sekunder så hann inte spela in det :P, och det verkar bara komma 1 gg per dygn.
Om jag ska förklara ljudet i ord så låter den ungefär "dudu dudu duduuu" -
Hur som helst, vad är detta? och varför låter den ibland? , någon som vet?..
Det låter inte som något "farligt" ljud, saken är den att jag lämnade in min gamla på service och fick en helt ny woho.. Allt fungerar perfekt, förutom som sagt att den ger ifrån sig ljud 1 gg / dygn
Det låter inte som något "farligt" ljud, saken är den att jag lämnade in min gamla på service och fick en helt ny woho.. Allt fungerar perfekt, förutom som sagt att den ger ifrån sig ljud 1 gg / dygn
Ingen annan som råkat ut för detta?
Nej, lämna inte inn, kul med en personlig nano, some sound makes it just fun:D
Precis samma problem idag med, vid 9-10 tiden varje morgon ger den ifrån sig samma ljud, detta kan inte bero på något slags "alarm" eller dyl. ?
Det finns ett alarm i iPoden som du kan ha ställt in.
Dock var jag tvungen att själv läsa hur man kom åt alarmet, den ligger lite dold.
Om du inte har Klocka eller Tillbehör i huvudmenyn, ta fram den genom Inställningar > Huvudmeny > Tillbehör, välj Klocka På
Gå tillbaks till huvudmenyn och gå in på klockan där och tryck på mittenknappen 2-3 gånger till du kommer till Alarm och se där om det är inställt på "Av" eller "På".