Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

dessa buggar fixade? (Ipod updater 2006-03-23)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! jag skriver denna tråd för att få svar angående buggfixar i "nya" ipod-updater. Tycker inte man får i andra trådar angående alla dessa buggar.

ÄR DESSA TIDIGARE BUGGAR FIXADE I NYASTE UPDATER?

-batteriindikatorn?.
-hakkar filmer?.
-laggar?.
-går inte att stänga av ipod direkt efter att ha sett film?.
-spola filmer snabbare?.

uppskattar svar!

tack!

Det är olika på alla iPods. Min blev bra med spolningen och avstängningen med förra updaten.

det med filmer som hackar osv är mer beroende på hur du gort filmen en på ipoden själv.

man kan ju inte alls stänga av ipoden direkt efter att ha sett på film...den måste ju fortfarande typ spinna ner innan man kan stänga av den.....sjukt kass

Ursprungligen av hampuss:

man kan ju inte alls stänga av ipoden direkt efter att ha sett på film...den måste ju fortfarande typ spinna ner innan man kan stänga av den.....sjukt kass

Detta har att göra med att disken arbetar...
Låter man den vila ett tag funkar det ju att stänga av.
Tror inte man kan lösa det med en update, då disken lär "lugna ner sig" innan avstänging.

Min ipod 30gb avled tyvärr av den här uppdateringen. Nu visar den enbart en vit skärm och piper tre gånger när jag trycker på menu. Får ingen som helst kontakt med den. Inte när den är inkopplad till datorn heller.

Ringde till apple och enligt dom var det ett helt okänt problem, så jag fick snacka lite med olika servicekillar som pumpade mig på info om vad jag hade gjort när felet uppstod. Men dom skulle skicka en ny till mig.

Fler som har råkat ut för det här i och med denna update?

1
Bevaka tråden