Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nano, värt att köpa?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag funerar på att köpa en nano..
men efter alla skriverier och allt vet jag inte om det är värt det.. är risken fortfarande 0,1% eller har den minskat?
(tänker på att man med tiden kan ha förbättrat varan..) Och sen har jag en till fråga: Har dom fortfarande kvar policyn om att dom lagar displayen gratis?... Har letat på hemsidan utan resultat :S

=D tack på förhand

• Medlem
  • 2006-04-13 12:00

Jag har inte läst så mycket om trasiga displayer, dock min sönder för ett ar veckor sedan. Apple skickade mig en ny utan att fråga mig om något så det är lugnt om din skulle gå sönder, dock lär de ha fixat problemen nu kan man hoppas...

• Medlem
  • 2006-04-13 12:37

Risken för vad 0.1%?

Av tidigare erfarenheter så har apple varit väldigt hjälpsamma om något hänt med deras produkter. När jag hade Mac fick jag hjälp fort när en sak blev krånglig. Och när jag hade min första iPod hade jag inga som helst fel på den, så någon hjälp behövdes aldrig. Nu när jag har nano har jag inte heller haft några problem. Det enda jag kan säga är att om man är lite nojig att den skimrande nya ipoden ska bli repig och ful, så bör man nog köpa ett bra skydd till den redan från början (och tips på vilka som är bra kan du få här i testlabbet och i trådar om skydd/IS/silikonskal etc).

nano

Ursprungligen av joel_svante:

Hej!
Jag funerar på att köpa en nano..
men efter alla skriverier och allt vet jag inte om det är värt det.. är risken fortfarande 0,1% eller har den minskat?
(tänker på att man med tiden kan ha förbättrat varan..) Och sen har jag en till fråga: Har dom fortfarande kvar policyn om att dom lagar displayen gratis?... Har letat på hemsidan utan resultat :S

=D tack på förhand

tycker dock det e värt att köpa en,kan rekommendera det går nåt sönder har man ju garanti ju

• Oregistrerad
  • 2006-04-14 17:02

skulle inte köpa en nano igen om jag fick bestämma.
Hatar systemet med itunes.
Satsa på en mp3 spelare som funkar med alla system.

Ursprungligen av Davva:

skulle inte köpa en nano igen om jag fick bestämma.
Hatar systemet med itunes.
Satsa på en mp3 spelare som funkar med alla system.

Jag älskar iTunes..
Det är ju det överlägset bästa programet!
Jag fattar inte hur du kan hata iTunes.. :eek:

iTunes för Mac är mycket bättre än kolossen till Windows iaf. Sedan kan man ju diskutera om iTunes sätt att spela gud över all musik på datorn är bra eller inte, men smidigt är det om man använder det som det är tänkt. Angående nanon skulle jag verkligen rekommendera den. Häpnadsväckande mp3-spelare, verkligen. Och jag tror inte risken för skärmskador är så stora längre, nej. Se bara till att skaffa ett bra skydd eller använda det medföljande.

Vet inte om du ska skaffa en ipod nano faktiskt.
Lätt repig men däremot lövtunn goding med färgskärm.
Detta är bara min åsikt.
Men håller med Dawa lite. Hade nog inte köpt den igen och att itunes är krångligt.
Detta är bara min åsikt.

ok.... Jag är iaf mycket nöjd med min nano. Snyggaste musikspelaren jag nånsin sett. Otroligt tunn och läcker och fantastisk färgskärm. En magnifik helhet. Design med omsorg ända ner på skyddslocken till USB-kabeln och produktboxens texturerade tryck.

• Medlem
  • International user
  • 2006-04-15 15:14

köp en iPod G5, har allt som nano fast bättre och video funktion.

300 inlägg

Jag tycker om du har råd med g5 då tycker jag att du ska köpa den om du inte vill betala så mkt då kan nano var bättre val.

1
Bevaka tråden