Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En fråga.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-14 17:09

Jag sitter och funderar på en iPod Video men har fått höra att batteri tiden (för video) är väldigt kort. Alltså hur dålig är den? Bör man vänta tills nästa kommer?

Om jag ser på video räcker mitt batteri i ca 3,5 timmar.. Det tycker jag är riktigt bra.. Köp en iPod video nu..

• Medlem
  • 2006-04-14 17:50

Okej. Men det blir inte radikalt sämre eller nått? Man vill ju inte att det ska gå klockrent i typ 2 veckor för att sedan tappa i batteritid. :S Har hört att bild kvaliteten är helt ok också. Hoppas de är sant

Jag har haft min i 2 månader och jag upplever inte som den har blivit sämre. Jag har även en iPod G3 som har en batteritid på 8 h när den är ny. Nu efter nästan 2 års användande håller batteriet i 7,5 h. Bildkvalitén på G5:an är faktiskt riktigt bra'!

låter bra... känns kul att höra när jag har beställt en video!

• Medlem
  • 2006-04-15 13:23

Okej. Härligt. Jag var in till Apple Store idag och jag måste säga att bildkvallan är av högsta klass. Går ju utmärkt att se filmer på. Tidningar verkar tycka att skärmen är lite liten men det är väl bra om formatet är litet så den inte tar så mkt plats i fickan, eller har jag fel?

1
Bevaka tråden