Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddare

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har tänkt att köpa en nano, men vill gärna ha en väggadapter att ladda den med. Hittar ingen sådan på nätet, inte ens på apple store, finns bara till bil m.m. Så var kan man få tag på en??

Hos t.ex Teknikmagasinet.
129 kronor kostar den där.

Vill du ha original kan du söka på "iPod USB-nätadapter" på Applestore, knappt 300 kr.

Skumt att man inte får laddare

apple gör vad som helst att få pengar dom e hur snåla som helst.

Men jag tycker att du ska köpa apples orginal men den kanske är dyrt för en laddare,men jag fick en sån i julklapp:D

Jag köpte Teknikmagasinets egna vita väggladdare för 149 kr den är både snygg och den gör sitt jobb, häpnadsväckande har jag fått ut mer batteritid ur min Nano nu sedan jag köpte denna laddare.... Kan väl inte precis klaga.... 149 kr som sagt på teknikmagasinet....!!

Jag är helnöjd!

  • Medlem
  • 2006-06-06 16:28

Om man vill ha en vit laddare så kostar en sån 149:- på Teknikmagasinet (måste väl ses som prisvärt).

"Smidig reseladdare till iPod. Går lätt ner i väskan!

Art.nr: 100177"

Edit: Antar att det är den anjuna_beats menar också.

Går det att spela på spelaren samtidigt som den sitter i laddaren från teknikmagasinet?
Jag har den nämligen kopplad till receivern rätt ofta. =o)

Ursprungligen av Beemer:

Går det att spela på spelaren samtidigt som den sitter i laddaren från teknikmagasinet?
Jag har den nämligen kopplad till receivern rätt ofta. =o)

Det går alldeles utmärkt! Polaren har sin Video inkopplad i tvn samtidigt som han laddar den och kollar på film med. Så det funkar utmärkt.

1
Bevaka tråden