Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förvara hörlurar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-13 11:19

Hej!

Köpte ett par fina Sony hörlurar för en tid sedan. Tyckte att sadden verkade lite tunn och ömtålig, och nu har den gått sönder efter att ha blivit nerknögglad i fickan ett flertal gånger.

Därför undrar jag hur man ska förvara sina hörlurar i tex jackan när man inte lyssnar på sin iPod.

PS. tar tacksamt emot tips på bra hörlurar som håller!

Tack på förhand!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-13 11:51

köp en sån här http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=75_95&products_id=363

Jag har en sån och tycker att den fungerar bra

  • Medlem
  • 2006-04-23 12:39

Jag behöver också någonstans att förvara mina hörlurar. Vill köpa smartwrap men kan tyvärr inte köpa saker på internet. Har ett applestore här i helsingborg, men det suger ju att dom bara säljer i 3 pack när man bara behöver ett. Apple gör ju allt för att tjäna pengar.

Läste nånstans här på forumet att man kan använda en tom vasselinburk, och det ska jag testa. Frågan är om jag ska sno syrrans burk och tömma den, eller köpa en egen ;D

Ursprungligen av Hung:

Jag behöver också någonstans att förvara mina hörlurar. Vill köpa smartwrap men kan tyvärr inte köpa saker på internet. Har ett applestore här i helsingborg, men det suger ju att dom bara säljer i 3 pack när man bara behöver ett. Apple gör ju allt för att tjäna pengar.

Läste nånstans här på forumet att man kan använda en tom vasselinburk, och det ska jag testa. Frågan är om jag ska sno syrrans burk och tömma den, eller köpa en egen ;D

Jag var inne på Janssons Data i Hbg.. Jag har för mig att dom säljer enstaka smartwrap också..:rolleyes:

  • Medlem
  • 2006-04-23 14:09

Åh gött. Får dra dit och kolla imorgon. Hoppas du har rätt ;D

När man köper shure-lurar får man med en liten förvaringsask

Ursprungligen av taikonaut:

När man köper shure-lurar får man med en liten förvaringsask

Får man med Sonys ex71:or också..

  • Medlem
  • 2006-04-27 14:45
Ursprungligen av femton:

Får man med Sonys ex71:or också..

Japp. Har bårde EX71 och E2c.

1
Bevaka tråden